از NGO با نام خاندان مجدی و اقوام در فیسبوک شروع کرد و با سایت خاندان مجدی کار خود را به پایان رساند.

در صحبت با او متوجه شدم که هدفش نزدیک شدن اعضای فامیل با همدیگر بوده است از ایجاد این دو گروه در فضای بزرگ سایبر.مدت ها بود که بعد به بار نشستن سایت و روی غلطک افتادن آن قصد داشت که از سایت کنار بکشد و مدیریت آن را به دست فرد دیگری بسپارد تا خدایی نکرده تبعیضی قائل نشود بین افراد خاندان مجدی و بتواند با ذهنی بازتر به ادامه تحصیل خود بپردازد.بنده به نوبه ی خود از تمام زحمات آقای حامد مجدی تشکر کرده و برای او آرزوی سربلندی و سرافرازی در تمام مراحل زندگی را دارم.

اما بنده که مدیریت جدید سایت را از ساعت ۱۶ سیزدهم مرداد ماه سال یکهزار سیصد و نود یک بر عهده گرفته ام دارای ۲۶ سال سن و فارغ التحصیل رشته ی پتروشیمی از دانشگاه اهواز و ساکن دزفول هستم و  امیدوارم که روزهای خوبی را در کنار هم داشته باشیم. تجربه ی مدیریت قبلی نشان میدهد که بهتر است مدیریت سایت مخفی (Hidden) بماند و تمام کسانی که مایل به ارتباط با مدیریت سایت هستند میتوانند از طریق آدرس الکترونیکی [email protected] با مدیریت سایت مکاتبه داشته باشند.

نویسندگان محترم;

با توجه به تغییراتی که در سایت ایجاد شده است بعد از نوشتن مطلب لطف کرده و بر روی کلمه فرستادن جهت بازبینی کلیک کنید.مطلب شما در اولین فرصت در سایت قرار خواهد گرفت.

عکس روز

بنده همانند مدیریت قبلی دارای آرشیوی قوی از عکس نیستم و در همین جا از تمام نویسندگان سایت تقاضا دارم که در تغییر عکس روز همکاری لازم را داشته باشند و تمام افرادی که مایل به انتشار عکس خود یا بستگانشان به عنوان عکس روز هستند تقاضا دارم که عکس خود را به آدرس [email protected] ارسال نمایند. در هر سری عکس روز به مدت ۳ روز در سایت قرار خواهد گرفت.

دیدگاه ها

از انتشار دیدگاه هایی که توهین به افراد باشد یا اینکه باعث ایجاد تنش شود معذور هستم.( لازم به ذکر است نویسندگان سایت در جلسه هایی که با یکدیگر دارند خط قرمز ها را برای تایید دیدگاه ها مشخص کرده اند)

در پایان از تمام کسانی که مایل به نویسندگی در سایت هستند دعوت به عمل می آورم که در جلسه ی آینده ی نویسندگان که زمان برگزاری آن به زودی مشخص میگردد شرکت نمایند.

با آرزوی سربلندی برای تمام افراد خاندان مجدی