با سلام خدمت تمام عزیزان

لازم دیدم که نکاتی را جهت اطلاع شما دوستان بیان کنم

۱ – این سایت دارای ۱۴ نویسنده می باشد که تقریبا هر شاخه  دارای یک نویسنده است اسامی نویسندگان سایت را در پایین برای شما ذکر کرده ام  تا بتوانید با نویسندگان شاخه ی خود ارتباط برقرار کنید و نماینده ی خود در جمع نویسندگان سایت را بشناسید.

 محمد حسن مجدی نسب

دکتر محمد مجدی نژاد

فروغ مجدی

محمود رضا مجدی نسب

دکتر احمد مجدی فر

حامد مجدی

امین شیخ نجدی

علی صفاری نسب

فاطمه مجدی نسب

فیروزه مجدیان

محمدرضا مجدی نسب

مهدی مجدی نسب

حسین مجدیان

اگر شما که خواننده ی همیشگی سایت هستید میبینید که مطالبی از خانواده و شاخه ی شما در سایت نیست یا اینکه کم هست مقصر مدیریت سایت و دیگر نویسندگان سایت نیست بلکه مقصر نماینده ی شما در جمع نویسندگان است.

اگر شما نیز مایل به نویسندگی در سایت هستید در همین پست دیدگاه بزنید و اعلام آمادگی کنید.

۲- عکس روز

لازم به ذکر است که تمام نویسندگان سایت میتوانند عکس روز را عوض کرده  و این کار صرفا توسط مدیریت سایت انجام نمی شود. پس اگر شما نیز عکسی مد نظر دارید که مایل هستید تا به عنوان عکس روز در سایت قرار گیرد آن عکس را به آدرس [email protected] ارسال کنید یا به یکی از نویسندگان سایت تحویل دهید.

۳-  از این سایت تمام افراد این  کره ی خاکی میتونن بازدید کنند و دیدگاه بذارن بنابراین خواهشا تاکیدی نداشته باشید بر اینکه تمام افرادی که دیدگاه مینویسند حتما (حتمن) باید با اسم واقعی خودشون دیدگاه بزنند. چون دیدگاه نوشتن با اسامی مستعار کلری کاملا عادی و جا افتاده در فضای سایبر است.

امیدوارم که این سایت موجب هر چه بیشتر نزدیک شدن افراد فامیل بشه.

موفق و پیروز در پناه ایزد یکتا