دومین جلسه ی هماهنگی هیات عزاداری محله ی قلعه – کوی مجدیان – در روز جمعه ۹۲/۷/۲۶ در مسجد ایت الله مفید – مسجد مجدیان – برگزار گردید و مسئول کمیته ها – که هفته ی گذشته انتخاب شده بودند – هر کدام فعالیت های یک هفته ی گذشته خود را تشریح کردند و سپس جلسه با بحث در مورد طراحی تکیه ادامه پیدا کرد .
۱ – در این جلسه مقرر گردید تیم طراحی ، با سرپرستی مسئول کمیته ی تدارکات یعنی اقای مهدی مجدی نسب طرحی را برای تکیه امسال طراحی کنند تا ان را در این مکان پیاده کنند هرچند همه نسبت به زمان کم طراحی و اجرا ، اذعان داشتند اما برداشتن گامی هرچند کوچک در برنامه ی امسال در سرلوحه ی کار قرار گرفت .
۲ – یکی از مهمترین پیشنهادهایی که بیان شد نصب یک بنر بزرگ از بزرگان و شهدای فامیل – که هماکنون در بین ما نیستند – بود و تصمیم گرفته شد هر خانواده ای که تمایل به الصاق عکس عزیز درگذشته اش را دارد با پرداخت حداقل ۱۰.۰۰۰ تومان و یک عکس به اقای حامد مجدی ف ناصر و یا اقای محمود رضا مجدی نسب ف مرحوم نورعلی در این امر سهیم شود . این عکس باید نهایتا” تا تاریخ جمعه ۹۲.۸.۱۰ به دست انها برسد تا با طراحی و چاپ ان برای نصب در تکیه اماده شود .لازم به یاداوری است که از نصب عکس انفرادی افراد در تکیه معذوریم .
۳ – با توجه به اینکه قرار است امسال عکس ها و فیلم های کامل تری نسبت به سال های قبل گرفته شود چنانچه افرادی تمایل به همکاری در این امر را دارند با اقای حامد مجدی ف ناصر تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم در این امر صورت بگیرد . نکته ی مهم در این امر داشتن دوربین شخصی است .