خبر کوتاه بود و خواندنی. سایت خاندان مجدی در کمتر از ده ماه از مرز ۱۰۰۰۰۰ بازدید کننده گذشت .
فکر اولیه ی ایجاد سایت را اقای ” حامد مجدی ” استارت زد و الحق و الانصاف در این مدت زحمات زیادی را متقبل شده است .
مدیریت سایتی که در ایران بی نظیر است کاردانی می خواهد و درایت . باید از فراز ان مغرور نشوی و از فرودش مستاصل نشوی .
افتخار این سایت در “ تک ” بودن ان است . در ” گوگل ” جستجو کنید . تمام سایت های خانوادگی که ایجاد شده اند راکدند الا سایت خاندان مجدی .
اغاز فعالیت سایت ” طوفانی ” بود . خوانندگانی که مرتبا” سایت را دنبال می کنند به یاد دارند که در ” قطعه ی اموات خاندان مجدی ” چه دیدگاه هایی زده شد اما هر چه ” زمان ” گذشت ما بهتر همیدگر را ” فهمیدیم ” و انقدر پیش رفتیم تا به ” سخنی با خوانندگان” رسیدیم . یک گفتگوی صعب اما دوستانه . همه ، انتقادات خود را با احترام بیان کردند و پاسخ ان را گرفتند. رسیدن به این نقطه ” زمان ” می خواهد و ما هماکنون در گذر این زمان هستیم . رسیدن به نقطه ای که از هم انتقاد کنیم ، بحث کنیم ، پاسخ بگیریم تا به یک نقطه ی مشترک برسیم اما تمام این مراحل را تحت لوای ” احترام به همدیگر ” انجام دهیم .
ما هیچگاه نباید فراموش کنیم که از یک گوشت و استخوانیم . اگر گوشت همدیگر را خورده ایم هیچگاه استخوان همدیگر را دور نمی ریزیم .
شاید به زودی طوفان دیگری از راه برسد اما تجربه ی این مدت قطعا” به مدد ما خواهد امد و ما را ابدیده تر از گذشته خواهد کرد .
دشواری مدیریت این سایت در مقابل حلاوت تعداد بازدید کنندگانش رنگ می بازد و خستگی را از تن انسان می زداید .
پنجشنبه ۲۱ / ۱۰ / ۹۱ همزمان با مراسم چهلم مرحوم میرزا علی مجدی و مرحوم محمد کاظم مجدی نسب در شهید اباد نشسته بودم . در دو طرف من دو گروه نشسته بودند که هر دو مشغول بحث در مورد سایت بودند و نظرات خود را بیان می کردند. جالب تر اینکه میانگین سنی افراد تشکیل دهنده ی یکی از گروه ها از” پنجاه” به بالا بودو نقد و بررسی های انان نیز برایم شنیدنی بود.
بی گمان ما بری از اشتباه نیستیم اما فضای سایت حکایت از ” حرکت در مسیر درست ” را دارد . در این حرکت ممکن است لغرش هایی پیش بیاید و یا حتی یک یا چند تن از همراهان ما ، گلایه مند شوند اما این نکته را هیچوقت فراموش نکنید که ما هنوز در ابتدای راهیم .
انتقاداتتان را به دیده ی منت می پذیریم و نظرات و پیشنهادات شما را در مورد سایت تا حد امکان فراهم می کنیم .
تغییر قالب سایت ، تغییر هدر سایت ، افزودن رادیو گلها ، پیوند ها ، ایجاد فضای شاد در سایت و ….تنها گوشه ای از پیشنهادات شما خوانندگان محترم بوده است که اعمال شده است و بی شک نظرات بعدی شما ، معبر ماست برای گذشتن از میدان مشکلات .
خوانندگان و بازید کنندگان عزیز از اینکه ما را به خانه های خود پذیرفته اید از شما ممنونیم و مطمئن باشید که تمام سعی و تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا این باری که بر دوش ما نهاده شده است به سر منزل مقصود برسد .
ما به ” مجد ” ( بزرگ ) بودن خود افتخار می کنیم و ان را با صدای بلند فریاد می زنیم .