خدا صدای خودش را شنید از دهنت
دوید داخل گودال و دید از دهنت
تلفّظ لغت یا غیاث مشکل بود
به گریه نیزه به بیرون کشید از دهنت
به سمت پهلوی تان راه تیغ ها کج شد
همین که نام مدینه پرید از دهنت
تو تشنه و جگر نیزه ها خنک می شد!
نسیم باغ فدک می وزید از دهنت
خدا برای بهشت خودش،شقایق را
غروب روز دهم آفرید از دهنت

شش سال از درگذاشت جانشوز یکی از ذاکران و مداحان اهل البیت کسی که عاشق اباعبدالله بود و از دوران کودکی علاقه بسیاری به امام حسین(ع) و خاندانش داشت و خود را وقف این خاندان نمود می گذرد.
مرحوم محمدحسین مجدی نسب فرزند حاج محمدعلی که در طول عمر کوتاهی که از خداوند دریافت نمود عاشقانه به ذکر مصیبت اباعبدالله و اهل البیتش می پرداخت و از ته دل در سوگواری این امام مرثیه سرایی و گریه وناله می نمود محمدحسین در ایام جوانی مبتلا به بیماری گردید و بعد از مدتی مبارزه نمودن با بیماری در تیرماه ۱۳۸۵ در سن ۳۰سالگی به معشوق خود اباعبدالله ملحق گردید.
ایشان در اواخر عمر خود که می دانست باید این دنیا فانی را وداع نماید به بنده که برادر بزرگ ایشان بودم وصیت نمود برادر در هنگام دفنم دفتر نوحه و لباس مشکیم را در مزارم و در کنارم قرار بده چون من خیلی اشک در سوگواری مولایم اباعبدالله بر روی این پیراهن ریخته ام . امیدوارم که این اشکهایم شفیع من در روز قیامت باشد.

از ایشان یک دختر بنام حدیث به یادگار مانده است .
لازم به ذکر است که روز پنج شنبه مورخ ۹۱/۴/۲۲ سالگرد این عزیز می باشد و به همین مناسبت مراسمی بر سر مزار ایشان واقع در شهیدآباد قطعه خاندان مجدی برگزار می گردد.
برای شادی روح این عزیز فاتحه قرائت بفرمائید.