رضایت 68% مخاطبان از سایت خاندان مجدی در سال 91
در این نظرسنجی 68% از مخاطبین از عملکرد سایت خاندان مجدی در سال 91 رضایت داشتند و 32% از خوانندگان از عملکرد سایت رضایت نداشتند.این وبسایت جهت نزدیکی هرچه بیشتر فامیل در این روزگار سخت که هر روز به دلیل مشغله های مختلف رابطه ها کمتر و کمتر می شوند راه اندازی شد و به لطف ایزد مورد توجه شما خوانندگان عزیز قرار گرفت.
امید است با راهنمایی های شما عزیزان بتوانیم قدم های مثبتی در جهت رفع کاستی های سایت برداریم.
نظرات (11)
يك سوال:
تا چندي پيش درصد رضايتمندي مخاطبان 52 درصد بود كه به يكباره شاهد افزايش ناگهاني آن طي چند روز از 52 درصد به 68 درصد بوديم. آيا براستي كار انجام شده نظرسنجي بوده است يا نظرسازي؟
سلام دوست عزیز
حدودا 14 رای تقلبی وجود داشت که تماما از یک IP داده شده بودند پس بعد از پایان نظرسنجی آنها را حدف کرده و به رضایت 68% مخاطبان رسیدیم.
موفق باشید
آقاي مدير اگر درست فهميده باشم منظورتان از “راي تقلبي” اين است كه يك نفر با يك IP چهارده بار راي منفي داده است و از آنجايي كه هر نفر فقط يك حق راي دارد بايد سيزده تا از راي هاي اين فرد را ناديده گرفت. خب حالا سوالي كه مطرح مي شود اين است كه آيا واقعا هيچ راي مثبت تكراري از يك IP وجود نداشت؟ و اگر وجود داشت آيا اين راي هاي تكراري حذف شده اند؟
سوال اساسي تري كه مطرح مي شود اين است كه چرا اين راي هاي تكراري به يك باره در آخر كار حذف شدند؟ چرا مستمراً و در طول راي گيري اين كار اتفاق نيافتاد تا منجر به اختلافي چنين فاحش (52% تا 68%) نشود؟
آيا اين كار باب اين موضوع را باز نمي كند كه ما راي گيري برگزار كنيم و بعد راي ها را هرجور دلمان خواست تغيير دهيم و بعد براحتي براي اين تغيير، بهانه تراشي كنيم؟ پس احترام به شعور مخاطب چه مي شود؟ احترام به فهم مخاطب چه مي شود؟
آقاي مدير لطفاً در اين خصوص شفاف سازي كنيد.
4 رای مثبت تکراری و 10 رای منفی تکراری وجود داشت که همگی از یک IP بودند.
مطمئنا رای های مثبت نیز حدف شدند.
طی چک کردن های مختلفی که از نظرسنجی سایت داشتم هیچوقت با آمار 52% مواجه نشدم.کمترین درصد دیده شده از طرف بنده 57% بود و توجه داشته باشید که با توجه به اینکه تنها 141 رای اخد شده است رسیدن درصد ها با 7 یا 8 رای مثبت میشود 10% نتیجه رای گیری را کم یا زیاد کرد.
در نظر سنجی های سایت های خبری همچون سایت deznn که پربازدید ترین سایت خبری خوزستان رسم و سنت بر این که بعد از پایان نظرسنجی رای های تقلبی را حدف میکنیم.
ما نیز برای سایت خاندان مجدی از این روش استفاده کردیم.
رضایت 68% برای خود بنده هم تعجب برانگیز است,چونکه سایت همچنان ناقص و دارای نواقص زیادی است,اما این رضایت 68% برای تیم مدیریت و تیم فنی سایت دلگرمی خاصی داد.
تنها و اولین و آخرین هدف ما نزدیکی و آشنایی هر چه بیشتر خاندان مجدی با یگدیگر است,نه مطرح کردن یک سایت.
موفق باشید
راي تقلبي شايد درست نباشد راي تكراري بهتر است ولي به يك نكته توجه داشته باشيد 1)ممكن است چند نفر در يك خانه از يك سيستم استفاده كنند پس بابد گفت فقط يك نفر حق راي دارد2) فكر نكنم بشود 2بار كسي راي بدهد
زمانی که با یک سیستم رای داده شود سیستم برای بار دوم اجازه دادن رای نمی دهد مگر اینکه تنظیمات مرورگر را ریست کرد,انوقت دوباره امکان رای دادن میسر می شود
خانم یا اقای ناشناس به نظر من این عدم اطمینان شما به مسیولین سایت صحیح نیست.
اقای حامد مجدی باوجود مشغله های شخصیشان بی هیچ چشمداشتی قبول زحمت کردند وخوشبختانه با مدیریت صحیحشان تونستند این رضایت مندی رو برای اکثریت اعضای خاندان به وجود بیارن.
حال که ما به ایشان کمکی نمیکنیم به جای خسته نباشید وتشکر باانتقادهای نادرست مان نه فضای سایت رو متشنج کنیم ونه روحیه کار را از دیگران بگیریم.
با سلام خدمت سركار خانم مجدي
با كمال احترام بايد بگويم كه از شما كه فرد تحصيلكرده اي هستيد بعيد است اين حرف را بزنيد. يعني اگر كسي بدون چشمداشت مسئوليت كاري را پذيرفت نبايد به عملكرد او انتقاد كرد؟يعني اگر نقصي در كار مشاهده شد نبايد به او تذكر داد؟ و اگر كسي تذكر داد و انتقاد كرد باعث متشنج كردن فضاي سايت و از بين رفتن روحيه دست اندركاران آن مي شود؟
اگر كسي به قصد تخريب طرف مقابل از وي انتقاد كرد آنگاه حرف شما معنا پيدا مي كند ولي اگر كسي به قصد اصلاح انتقادي مطرح كرد نه تنها نبايد به او خرده گرفت بلكه بايد پاسخ وي را به صورت منطقي داد.
به نظر من آقاي مدير هم همين كار را كرد و به سوال من كه سوالي انتقادي بود به صورت منطقي جواب داد.
سركار خانم مجدي، حالا كاري ندارم كه جواب داده شده آيا من را قانع كرده است يا نه اما بايد به شما بگويم اتفاقا متني كه شما نوشته ايد باعث دلسردي افرادي مي شود كه دلشان براي هرچه بهتر شدن سايت مي سوزد و به دليل اين دل سوزي انتقادات خود را مطرح مي كنند. من به شما توصيه مي كنم هيچ گاه از انتقاد شنيدن نترسيد و به سرعت در مقابل آن جبهه نگيريد، بلكه با خوشبيني به انتقاد و فرد انتقاد كننده نگاه كرده و با صعه صدر پاسخ گوي وي باشيد. درست مثل همين كاري كه مديريت سايت انجام داد.
از سعه صدر مدیریت متشکرم امیدوارم همواره شادو پر انرژی باشی
سلام آقا/خانم ناشناس.
به نظر من در اظهار نظرهای قبلتون جملات استفاده شده قصد اصلاح رو نشون نمیداد یا حداقل من اینطور برداشت کردم.ضمن اینکه مدیریت یکبار پاسخ شما رو داد ولی شماهمچنان به عقیده تقلبی بودن ارا اصرار داشتید و اظهار کردید که ممکنه این باب باز بشه که رای گیری کنیم ولی ارا رو هر طور که دلمان خواست تغییردهیم درسته؟؟؟(این جمله به کاربرده شما در اظهار نظر دومتان است)
به نظر شما هرکس که این عبارت وباقی انرا بخواند این ذهنیت برایش بوجود می اید که انتقادتون سازنده است!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
ضمن اینکه باید خدمتتون عرض کنم بنده هم از هر گونه انتقاد سازنده ونه کوبنده که باعث پیشرفت بشه استقبال میکنم.
انشاا… بتونیم با پیشنهادهاونقد صحیح سایت باعث هرچه پربارتر شدن سایت خاندان بشیم.
موفق باشین.
اقا یا خانم ناشناس من با نظر خانم فاطمه مجدی کاملا موافقم انتقاد جای خود داره و هیچ کس هم از انتقاد فرار نمی کنه مگه ادم های ضعیف شما در یک فامیل بزرگ هستید هر کدام از اعضای یک خانواده هم که رای بدهند معلومه همچین آماری به دست می یاد یک ذره منطقی و عاقلانه تر مسایل رو بسنجید